Якщо про тебе не знають, значить, ти погано пропіарений ... Такий негласний девіз представників професії PR - спеціаліст. Це, поки що неофіційне свято, на стику двох літніх місяців святкують ті, хто так чи інакше займаються зв'язками із громадськістю; хто робить бренди – брендами, а знаменитостей – знаменитостями. Зробити ім'я відомим і у всіх на слуху, пропіарити патрона доброзичливою статтею в мас-медіа, вчасно організувати прес-конференцію та знайти вихід на контакти з тими, з ким це в принципі неможливо – це щоденна рутина піар-менеджера.
День PR - спеціаліста в Україні відзначається нещодавно, щороку, починаючи з 2004 року. Саме поняття PR (Public Relations) означає налагоджений і працюючий як годинник механізм комунікацій у сфері маркетингу, реклами, бізнесу загалом. Кожна організація, що поважає себе або спільноту людей, будь то політична партія, фірма зі світовим ім'ям, селебріті, що заробляють на продажу власного імені лейблам і брендам-має в штаті піарників, які створюють позитивний імідж організації або VIP-персоні, будує відносини з пресою, клієнтами, тими, хто готовий інвестувати та розвивати нові спільні проекти.
Як у будь-якій роботі, тут є темні та світлі сторони, блискучий яскравий фасад, де на піарника потрапляє відблиск слави його клієнта, і щоденна рутина, коли з невеликих проектів та довгої роботи складається позитивний імідж. Так само, як і успіх, можливі неправильні оцінки ситуацій та людей, і, відповідно, невдачі та провали. Проте PR - спеціаліст на те й спеціаліст, щоб вибудовувати правильну перспективу у розвитку своїх проектів, чи то новий бренд у техніці, індустрії моди чи просуванні зірок бізнесу, спорту чи мас-культури.
День піарника – чудова нагода сказати «дякую» творцям репутацій та позитивних іміджів, відомим і поки що невідомим, за просування ідей та людей. Майстерність, комунікабельність, тактовність, знання психології та вміння взяти правильний тон і у спілкуванні з примхливими «зірками» та з цікавими журналістами. Вміння зловити і осідлати хвилю креативу в популяризації своїх клієнтів – ось далеко не вичерпний список особливостей професії, які має знати та володіти ними, як інструмент роботи, професіонал-піарник.
День PR - спеціаліста відзначатиметься в Україні влітку 2022 року, 28 липня.