Тренд-вотчер

Тренд-вотчер

Тренд-Вотчер (з англ. trend – «тенденція», watcher – «спостерігач») - це фахівець, який займається вивченням споживчої поведінки та передбачає виникнення в покупців нових потреб.

Іншими словами, справжній тренд-вотчер здатний регулярно «відбирати» і аналізувати потрібну йому інформацію, черпаючи її буквально звідусіль: гуляючи по магазину, слухаючи новини, читаючи публікації ЗМІ або відвідуючи профільні виставки. Крім того, отримані знання тренд-вотчер повинен детально проробити, систематизувати та запропонувати свої рекомендації, оформивши їх у вигляді стратегічного плану.

ОБОВ'ЯЗКИ ТРЕНД-ВОТЧЕРА

  • постійний моніторинг інформації, що стосується об'єкта дослідження;
  • аналіз і систематизація отриманих даних;
  • підготовка рекомендацій з виведення на ринок нових товарів, послуг або програм лояльності;
  • розробка інноваційної стратегії продукту, бренду або організації.

ВИМОГИ ДО ТРЕНД-ВОТЧЕРА

  • вища освіта за фахом «Маркетинг», «Інноваційний менеджмент» або «Бізнес адміністрування»;
  • досвід роботи маркетологом, менеджером, соціологом або PR-фахівцем;
  • розмовна англійська мова;
  • знання сучасних аналітичних методів та спеціальних програм обробки даних;
  • висока комп'ютерна грамотність;
  • вміння виявляти головне та перетворювати великі обсяги інформації;
  • комунікабельність і активність;
  • представницький зовнішній вигляд.

Професія тренд-вотчер є відносно новою для нашої країни, однак вже починає набирати оберти.

Рекомендовані навчальні заклади
Останні новини
MUST HAVE НАВИЧКИ МАЙБУТНЬОГО ПРОФЕСІОНАЛА

Ринок праці в наш час - живий організм, що постійно змінюється і підлаштовується під потреби швидкоплинного часу.

Читати далі
МЕДИЧНІ ПРОФЕСІЇ МАЙБУТНЬОГО

Сьогодні біотехнології та медицина розвиваються як ніколи стрімко і мають велику потребу в професіоналах, про існування спеціалізацій яких ми з вами раніше навіть не здогадувалися. 

Читати далі