Берейтор

Берейтор

Берейтор (у перекладі з німецької bereiter - «схильний, підготовлений») – це фахівець, що об'їжджає їздових коней, а також займається їхнім дресируванням і вихованням.

Сьогодні професійні берейтори затребувані в різних сферах, тому, залежно від цілей для яких вони готують тварин, їх прийнято розрізняти наступним чином:

Берейтори для кінного спорту – готують коней до змагань, прищеплюють покірність наїзникові та розвивають їхні фізичні якості.

Інструктори для кінної поліції – професійні поліцейські, які навчають коней слухняності, ігноруванню зовнішніх подразників і швидкісній їзді.

Берейтори для іпотерапії – дресирувальники-психологи, які навчають коня лікуванню людей, що страждають від ДЦП, а також від нервових і психічних захворювань.

Плюси професії берейтор

  • цікава робота із благородними тваринами;
  • рідкісна і затребувана професія;
  • висока оплата праці;
  • спілкування з фахівцями з усього світу.

ВИМОГИ ДО БЕРЕЙТОРА

  • спеціальне навчання;
  • вища профільна освіта ( для роботи в кінній поліції або в іпотерапії);
  • любов до коней, знання основ їхньої психології і дресури;
  • розмовна англійська мова.

Якщо ви прагнете освоїти цікаву кінну професію і стати берейтором, то бажане зайнятися цим питанням якомога раніше. Спеціальні кружки при іподромах, навчання в дитячих спортивних школах або освіта у спеціальних навчальних закладах – ось вони основні шляхи входження в цю благородну професію.

Як здобути вищу освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!

Рекомендовані навчальні заклади
Останні новини
Не знаєшь, ким бути?

У цій статті ми поділимось корисними порадами, які допоможуть тобі знайти відповідь на питання «Ким бути».

Читати далі
Інженер-конструктор з виробів із нержавіючої сталі

Інженер-конструктор з виробів із металу та нержавійки – це престижна та високооплачувана професія, яка дозволяє реалізовувати унікальні проєкти. 

Читати далі
Огляд професії Email-маркетолога - чим займається, що потрібно знати?

У світі цифрового маркетингу email залишається одним із найефективніших каналів комунікації, що дає високу конверсію при відносно низьких витратах.

Читати далі