Адміністратор служби прийому і розміщення (у перекладі із французької «portier») – це співробітник, відповідальний за зустріч і комфортне поселення постояльців готелю. Крім того, такого співробітника часто називають портьє або адміністратор готелю.
У його обов'язки, крім привітного вітання, зазвичай, входить пропозиція послуг готелю, розміщення гостей у номери, організація доставки багажу та зберігання номерних ключів під час їхньої відсутності. Чи потрібно говорити про те, що саме портьє часто є показником рівня сервісу та «обличчям» готелю. Це й не дивно, адже доброзичливість і професіоналізм адміністратора дуже часто впливають на загальну оцінку гостинності та зручності готелю.
Обов'язки адміністратора готелю
- зустріч гостей;
- поселення і виселення з номера;
- реєстрація і прийом оплати від постояльців;
- допомога в наданні потрібної інформації;
- організація додаткових послуг;
- ведення обліку вільних номерів;
- здійснення online бронювання;
- контроль чистоти, справності техніки і комплектації міні-барів у номерному фонді;
- координація роботи різних технічних служб готелю;
- організація виписки і видача постояльцям потрібних бухгалтерських документів.
ВИМОГИ ДО АДМІНІСТРАТОРА ГОТЕЛЮ
- спеціальна освіта;
- знання англійської та інших іноземних мов;
- презентабельна зовнішність;
- вік від 25 до 35 років (вимоги до віку того чи іншого роботодавця можуть відрізнятися);
- дружелюбність та комунікабельність;
- відповідальність, уважність, зібраність.
Робота портьє цікава і досить престижна. До того ж, сьогодні професія портьє затребувана не тільки в Україні, але й у більшості країн світу.
Для того щоб стати адміністратором готелю на професійному рівні, бажане мати спеціальну підготовку. Це можуть бути профільні курси або ж вища освіта, наприклад, за спеціальністю «Готельно-ресторанна справа".
Як здобути вищу освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!