Адміністратор соціальних мереж

Адміністратор соціальних мереж

В теперішній час складно собі уявити сучасне життя без соціальних мереж. Одні люди користуються ними для спілкування та розваг, інші ж - для просування своїх товарів і послуг. Сьогодні власники бізнесу готові платити хороші гроші фахівцю, який зможе вигідно представляти їхню компанію на просторах інтернет спільнот. Мова йде про адміністратора соціальних мереж.

ХТО ТАКИЙ АДМІНІСТРАТОР СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

Адміністратор соціальних мереж - це фахівець, який керує групою або аккаунтом в межах одного або декількох соціальних спільнот. Такі групи є на сторінках Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn і багатьох інших.

Як правило, адміністратор соціальних мереж працює віддалено, з дому, маючи при цьому гнучкий графік, що в наші часи є вкрай важливим критерієм при виборі майбутньої професії.

На перший погляд можна припустити, що робота адміністратора соцмереж нескладна та зводиться лише до щоденного оновлення публікацій на стіні спільноти. Однак це далеко не так.

ОБОВ'ЯЗКИ АДМИНИСТРАТОРА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

  • Створення і базове оформлення групи. Адміністратор заповнює всі необхідні поля з описом, контактною інформацією, аватаром і т.п.
  • Щоденне розміщення цікавих рекламних та інформаційних постів. Дуже важливо, щоб контент групи «чіпляв» передплатників і спонукав до цільової дії: підписатися на співтовариство, поставити «лайк», залишити коментар, зробити репост або ж зробити покупку.
  • Крім того, важлива частина роботи адміністратора полягає в модерації групи. Адміністратор контролює дотримання правил спільноти, встановлених власником або самим адміністратором. Адміністратор стежить, щоб учасники групи не ображали один одного, не рекламували чужий товар, щоб не розміщували пости, які не відповідають тематиці групи і т.д.
  • Збільшення кількості передплатників групи. Адміністратор, як правило, шляхом розсилки запрошує користувачів, які підходять під цільову аудиторію групи, приєднатися до спільноти. Крім того, для залучення нових передплатників і підвищення активності старих, адміністратор може організовувати і проводити конкурси з цінними призами.

СКІЛЬКИ ЗАРОБЛЯЄ АДМІНІСТРАТОР СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

В середньому зарплата адміністратора соціальних мереж варіюється від 10 000 до 15 000 грн. у місяць. Рівень оплати залежить від регіону країни, обсягу і кількості годин роботи в день, професіоналізму самого адміністратора, а також рівня компанії, групу якої потрібно адмініструвати. Крім того, хороший фахівець може вести одночасно кілька груп і співтовариств, що значно збільшує місячний дохід.

Як правило, професійним просуванням групи і налаштуванням таргетингової реклами займається SMM-фахівець, а написанням постів - контент-менеджер. Але, в принципі, всі ці обов'язки може виконувати і адміністратор, що, безумовно, в рази збільшує вартість його роботи.

У перспективі із адміністратора групи хороший адмін може перекваліфікуватися в SMM-фахівця, який отримує вищу зарплатню і має можливість працювати з більш серйозними проектами.

ВИМОГИ ДО АДМІНІСТРАТОРА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

  • грамотна усна і письмова мова;
  • розуміння принципів роботи соціальних мереж;
  • базові знання основ просування в соціальних мережах;
  • навички роботи з Photoshop;
  • комунікабельність і доброзичливість;
  • креативність і працьовитість;
  • самоорганізація і відповідальність.

Для того щоб стати адміністратором соціальних мереж, необхідно мати певні знання і вміння. Для цього можна зайнятися самоосвітою і навчитися всім необхідним навичкам, використовуючи безкоштовні матеріали в мережі інтернет. А можна здобути всі ці знання на професійних курсах "Адміністраторів соціальних мереж".

Як здобути технічну освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!

Рекомендовані навчальні заклади
Останні новини
Переваги та недоліки занять із репетитором

Вагаєтесь, чи потрібен вашій дитині репетитор? Дізнайтеся про всі переваги та недоліки індивідуальних занять.

Читати далі
Професії, що підлягають бронюванню від мобілізації в Україні 2024-2025

У 2024 році виникла гостра необхідність позначити професії, які мають підлягати бронюванню та встановити відповідні правила реалізації цього процесу

Читати далі
Zeus як лідер команди: аналіз лідерських якостей Данила Тесленка

Популярний гравець у Кіберспорт Данило Ігорович Тесленко народився в м. Харків 8 жовтня 1987 року. Він починав грати в Counter-Strike. У кіберспорті відомий під псевдонімом Zeus. 

Читати далі