Country-Менеджер (Кантрі-менеджер) - це співробітник іноземної компанії, який займає пост генерального директора та керує роботою філії компанії в певній країні.
ОБОВ'ЯЗКИ КАНТРІ-МЕНЕДЖЕРА
- розробка та реалізація маркетингового плану компанії для даної країни;
- організація пошуку та залучення нових клієнтів і бізнес - партнерів, а також розвиток вже існуючих;
- керівництво відділом продажів та контроль виконання планів продажів;
- контроль та аналіз виконання KPI (Key Performance Indicator - ключовий показник ефективності);
- зв'язок з головним офісом компанії (надання щомісячних звітів про виконану роботу та реалізовані проекти);
- підбір персоналу та створення ефективної команди.
Для того щоб стати кантрі - менеджером необхідно здобути вищу освіту, бажане в області менеджменту або керування бізнесом, вільно володіти іноземною мовою країни-роботодавця, мати лідерські та організаторські здібності.
Як здобути економічну освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!