Контент-менеджер - це фахівець, який відповідає за створення, редагування та рекламування контенту на певному веб-сайті. Також, дані фахівці можуть редагувати сам сайт, вносячи в нього необхідні виправлення, наповнюючи текстовою інформацією і гарною графікою (картинки, анімація, відео).
Обов'язки контент-менеджера
- створення унікального текстового і графічного контенту для сайту, його розміщення і наступне редагування;
- курирування фрілансерів та інших підрядників, які виконують роботу з підтримки працездатності і наповнюваності веб-ресурсу;
- збір новин і посилальної маси для створення розсилок, аналіз нової та цікавої інформації про певні товари і т.д.;
- комунікації з користувачами сайту (обробка замовлення, надання консультацій, підтримка акцій і т. д.).
Варто відзначити, що професія контент-менеджера не полягає лише в монотонному додаванні нової інформації на інтернет майданчик. Фахівці даної професії також виконують маркетингові обов'язки щодо підвищення потреби цільових користувачів сайту. В ідеалі вони реалізують свою стратегію маркетингового просування певного товару або послуги за допомогою веб-сайту.
Такі фахівці сьогодні займають вагому нішу на сучасному ринку праці в області IT. Вони вдосконалюють свої навички відразу в декількох областях: у роботі з веб-сайтами, а також у роботі з живою аудиторією. Як правило, контент-менеджери часто беруть участь у всіляких заходах, присвячених маркетинговим дослідженням або новим методам просування сайтів.
Щоб стати контент-менеджером, бажане мати філологічну освіту. Це що стосується текстів загальної тематики. Але для того щоб стати гарним професіоналом і якісно творити в тематиках більш вузької спрямованості, наприклад, в медицині або техніці, - без профільної освіти і конкретних знань не обійтися.
Крім того, контент-менеджер повинен мати базові знання HTML і CSS, працювати в графічних редакторах (наприклад, Photoshop), а також розуміти специфіку Seo-просування сайтів.
Як здобути гуманітарну освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!