Маркетолог

Маркетолог

Маркетолог (у перекладі з англ. market – «ринок») – це фахівець, що займається вивченням попиту, розробкою нових товарів, їхнім збутом, просуванням та рекламою. Це співробітник, робота якого часто лежить в основі успішного виходу на ринок торговельних марок, а також у поліпшенні репутації брендів, організацій або певних людей.

Сьогодні практично будь-яка компанія, що реалізує товари або послуги, має у своєму штаті маркетолога. Це й не дивно, адже в «боротьбі за покупця» без знань і вмінь такого фахівця вже просто не обійтися.

ОБОВ'ЯЗКИ МАРКЕТОЛОГА

  • аналіз продажів і аудит у торгівельних точках;
  • підготовка звітів і презентацій;
  • бізнес-планування;
  • написання статей, прес релізів, робота зі ЗМІ;
  • участь у профільних виставках і конференціях;
  • просування товарів з мережі Internet;
  • керування лояльністю клієнтів і покупців.

Безумовно, професія маркетолога не тільки цікава, але й відповідальна. Адже, найчастіше, від її ефективності може залежати прибутковість цілої організації. Напевно тому, до представників цієї професії роботодавці висувають цілий ряд вимог, таких, як: вища профільна освіта, знання англійської мови, розвинені аналітичні і творчі здібності, висока ерудиція, активність, презентабельний зовнішній вигляд, діловитість і комунікабельність.

Для того щоб стати маркетологом на професійному рівні, необхідно здобути вищу спеціальну освіту.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВСТУПУ*

Сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання з предметів:

  1. українська мова та література
  2. математика
  3. іноземна мова або історія України

Спеціальність: "Маркетинг".

* Інформація для вступу в різних ВНЗ може відрізнятися.

Як здобути вищу освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!

Останні новини
MUST HAVE НАВИЧКИ МАЙБУТНЬОГО ПРОФЕСІОНАЛА

Ринок праці в наш час - живий організм, що постійно змінюється і підлаштовується під потреби швидкоплинного часу.

Читати далі
МЕДИЧНІ ПРОФЕСІЇ МАЙБУТНЬОГО

Сьогодні біотехнології та медицина розвиваються як ніколи стрімко і мають велику потребу в професіоналах, про існування спеціалізацій яких ми з вами раніше навіть не здогадувалися. 

Читати далі