PR - менеджер - це фахівець із піару, у професійні обов'язки якого входить проведення ряду заходів та робіт для формування позитивного іміджу Компанії.
PR (Public Relations) переводиться з англійської як «зв'язки із громадськістю». У цьому випадку PR-менеджерові потрібно «зв'язати» Компанію із цільовою аудиторією. І зробити це потрібно так, щоб Компанія мала максимально позитивний образ в очах людей.
Обов'язки PR-менеджера досить широкі та всі вони мають високий рівень відповідальності:
- SWOT аналіз (виявлення сильних і слабких сторін компанії);
- розробка та реалізація Pr-стратегії компанії;
- підготовка та розміщення прес-релізів, пост-релізів, Pr-статей, коментарів та інших матеріалів у ЗМІ;
- моніторинг публікацій у ЗМІ та суспільної думки в соціальних мережах;
- ведення звітності про роботу зі ЗМІ;
- підготовка доповідей для спікерів компанії;
- організація та проведення презентацій, прес-конференцій, фотосесій, благодійних акцій;
- адміністрування інтернет-сайту та груп компанії в соціальних мережах;
- проведення соціологічних опитувань цільових аудиторій, аналіз отриманих результатів;
- участь у розробці та контроль виготовлення поліграфічної і сувенірної продукції компанії;
- планування Pr-бюджету;
- аналіз та оцінка ефективності проведених Pr-кампаній та заходів.
Професія PR-менеджера досить популярна на вітчизняному ринку праці, гарні фахівці затребувані у великих компаніях, Pr- та рекламних агенціях.
Для того щоб стати PR-менеджером та побудувати успішну кар'єру, необхідно мати вищу освіту, наприклад, за спеціальністю «Реклама та зв'язки із громадськістю», а також мати невід'ємні якості лідера: впевненість в собі, ініціативність, вміння організувати команду, аналітичний склад розуму, комунікабельність, стресостійкість. Знання англійської мови є обов'язковим практично для всіх вакансій PR-менеджера.
Як здобути вищу освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!