Використання сторіс (від англ. stories - «історії») для ведення та просування своїх акаунтів стало одним з найпопулярніших трендів соціальних мереж за останні кілька років.
Сторіс представляють собою короткі відео або фото, які з'являються в стрічці на 24 години, а потім потрапляють в архів. Їх використовують як в особистих блогах, висвітлюючи моменти з життя, так і в комерційних цілях, продаючи товари і послуги через соцмережі.
Зараз передплатники стали віддавати більшу перевагу інформації саме у вигляді сторіс, ніж у вигляді довгих постів.
Сторіс - це відмінний інструмент для розкрутки і просування різного роду акаунтів. За допомогою якісного сторіс можна утримувати увагу передплатників і залучати нових, а також успішно вести бізнес.
Займаються створенням сторіс фахівці, яких прийнято називати сторісмейкери, stories мейкери або сторі мейкери.
Отже, сторісмейкер - це фахівець зі створення сторіс в соціальних мережах, зокрема в Instagram.
Як правило, клієнтами сторісмейкерів є блогери, інфлюенсери, SMM-щики, фотографи, маркетологи і представники різного бізнесу.
ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІСМЕЙКЕРА
- Створення контент-плану для сторіс;
- Генерація ідей для сторіс;
- Написання та оформлення сторіс: підбір кольору, шрифту, фону, стікерів, гіфок, ефектів, фільтрів і т.д.;
- Зйомка і монтаж відеороликів для сторіс;
- Зйомка і обробка фотографій для сторіс;
- Монтаж сторіс (нарізка, музика, ефекти);
- Створення інтерактивів для передплатників (ігри, рубрики, опитування);
- Створення масок (Instagram Face Filters);
- Аналіз конкурентів і ринку;
- Аналіз статистики поведінки аудиторії;
- Оформлення вже відзнятих історій;
- Створення шаблонів для сторіс;
- Підбір кращого часу для постінгу;
- Консультації клієнтів по самостійному створенню сторіс.
НАВИЧКИ СТОРІСМЕЙКЕРА
- Adobe Photoshop;
- SMM;
- Відеозйомка та відеомонтаж;
- Фотозйомка, в тому числі і портретна;
- Обробка відео і фотозображень;
- Грамотність і гарний склад;
- Копірайтинг;
- Основи маркетингу;
- Психологія продажів.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
- Креативність і творче мислення;
- Відчуття смаку і стилю;
- Ініціативність;
- Вміння працювати одночасно над кількома акаунтами;
- Відповідальність і працьовитість;
- Хороший тайм-менеджмент.
ЯК СТАТИ СТОРІСМЕЙКЕРОМ
Кожен сторіс - це копітка робота, що вимагає від фахівця певних знань, навичок і умінь, яким можна навчитися як самостійно, так і на профільних курсах.
Як правило, курси сторісмейкерів включають в себе теоретичну і практичну частини, а також домашні завдання. На курсах вчать всім необхідним фішках, включаючи правильне оформлення сторіс. По закінченню курсу слухач отримує Сертифікат, а найкращим - надається можливість влаштуватися на стажування за профілем. Плюсом проходження подібних курсів, крім здобуття необхідних навичок і вміння, є напрацьоване портфоліо, яке буде необхідно при пошуку клієнтів.
Роботу сторісмейкером слід почати зі створення робочого аккаунта в Instagram. Його необхідно оформити красиво і «смачно», щоб вас захотіли найняти.
Крім того, слід зареєструватися на відповідних фріланс-платформах, щоб там просувати свій аккаунт і також шукати клієнтів.
На даний момент професія сторісмейкер тільки починає набирати обертів на вітчизняному ринку праці. Конкуренція в цій ніші невисока, що є великою перевагою для початківців-сторісмейкерів. Головне - розробити ефективний план досягнення мети і чітко його дотримуватися.
Як здобути вищу освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!