Тижні моди: fashion-спеціалісти

Тиждень моди – це грандіозна, яскрава і завжди хвилююча подія в індустрії моди, як для організаторів, так і для глядачів. Протягом семи унікальних днів модні будинки та дизайнери одягу, прикрас та аксесуарів представляють свої нові колекції. Раз на півроку в традиційні «столиці моди» приїжджають гості з усього світу. Саме в цей час демонстрація колекцій дозволяє глядачам оцінити тенденції в світі моди і зорієнтуватися модницям на наступний сезон.

Серед відомих будинків моди: Нью-Йоркський тиждень моди, Лондонський тиждень моди, Міланський тиждень моди, Паризький тиждень моди.

Треба відзначити добре продуманий підхід до часу проведення Тижня моди:

  • Тиждень моди в Нью-Йорку – 6 – 13 лютого 2020 року
  • Лондонський тиждень моди стартує в День святого Валентина - з 14 по 18 лютого.
  • Італійський показ – з 18 по 24 лютого 2020 року.
  • Паризький тиждень моди буде радувати публіку з 24 лютого по 4 березня.

Як бачите, всі охочі зможуть бути присутніми на всіх Тижнях моди без обмежень, і ця тенденція повторюється з року в рік, що приємно.

Не менш масштабним є Ukrainian Fashion Week, де можна спостерігати максимальну концентрацію модниць з усіх куточків країни.

Kyiv Fashion Week відкриє свої двері для всіх охочих з 1 по 5 лютого 2020 року

Українським дизайнерам є що показати. Захід, безумовно, привертає увагу модних редакторів, знаменитостей і популярних блогерів. І мало хто, орієнтуючись виключно на зовнішню сторону шоу, цікавиться внутрішнім закуліссям.

А що ж там, за лаштунками і за всією “fashion кухнею”

Чи відбудеться показ мод, і на якому рівні, повністю залежить від грамотного підходу до організації заходу. І тут не обійтися без професійної команди абсолютно різноспрямованих фахівців.

Все починається з організатора тижня моди. Саме він повинен володіти стресостійкістю, безмежним терпінням і навичками роботи в команді. Відносини з партнерами, гостями, моніторинг видавництв, підписання договорів, взаємні зобов'язання, переговори на afterparty – це далеко не всі обов'язки організатора. Після показу ця людина надсилає подяку, погоджується на статті та інтерв'ю, розглядає фото та відео, пише пост-релізи.

Режисер шоу будує необхідну концепцію шоу, продумує подачу світла, звуку, послідовність появи моделей. І тільки справжній професіонал своєї справи зможе одночасно контролювати те, що відбувається за лаштунками і спілкуватися з гостями шоу і потенційними клієнтами.

В обов'язки кастинг-директора входить підбір моделей для показів. Створення топ-моделей - першочергове завдання кастинг-директора, до чого він і прагне у своїй діяльності. Робота кожної моделі, їхній настрій - не вислизнуть від його пильної уваги. 

Дизайнери – це особлива «каста» в індустрії моди, яка власне і робить її. Безумовно, творча натура, яка просто фонтанує красивими і креативними ідеями. Фахівець, який детально знає процес виробництва і здатний донести до публіки всю красу продукту. І далеко не у всіх це виходить. Успіх дизайнера залежить від уміння поєднати талант художника, навички маркетолога і менеджера.

Стиліст і дизайнер, можна сказати, йдуть «рука об руку». Вони є професійним тандемом. Відчуття внутрішньої свободи – це успіх стиліста, оскільки неординарний підхід до одягу, макіяжу, зачіски знаходить миттєвий відгук серед модниць та модників.

Часто на модному показі стиліст і візажист - це одна і та ж людина. Додати або частково видалити макіяж або фарбу безпосередньо перед демонстрацією чергової сукні, змочитти обличчя або припудрити, закріпити помаду, імпровізувати з обраним макіяжем і все за лічені хвилини або секунди – це демонстрація справжнього професіоналізму. При цьому робота стиліста-візажиста не повинна заважати показу.

Демонстрація одягу та аксесуарів неможлива без належної уваги до волосся.

Майстер із зачісок повинен володіти тонким почуттям модних тенденцій і вміло створювати відповідний образ.

Дуже модно сьогодні бути баєром - фахівцем із закупівель. І слід зазначити, що серед професій в індустрії моди ця є однією з найцікавіших. Підбираючи для магазину цікаві комерційні ідеї та колекції, відвідуючи презентації, виставки, шоу та шоу-руми, баєр, можна сказати, просуває моду в маси.

Такий величезний і складний механізм, як мода, неможливо уявити без бренд-менеджера. Саме його спритність і винахідливість визначає просування того чи іншого бренду і, отже, популярність продукції компанії.

І, звичайно ж, жоден показ мод не можна уявити без послуг професійного фотографа. Максимальна концентрація уваги, швидкість реакції і уважність - це пріоритетні якості, якими він повинен володіти. Адже завдання фотографа полягає в тому, щоб зробити не звичайне фото, а якісне і красиве.

Що стосується преси, рецензентів і журналістів, то їм завжди раді на будь-якому шоу, так як вони висвітлюють і аналізують таку довгоочікувану подію. А репортажі фотографів STREET STYLE привертають особливу увагу модників.

Блогери зазвичай роблять ставку на яскраві фото з ілюстративними прикладами, що миттєво привертає увагу аудиторії.

Догодити критикам завжди складно, але тим приємніше отримати від них схвальний відгук.

Підводячи підсумки, хочеться відзначити, що саме завдяки професійній команді фахівців вдається проводити тижні моди на найвищому рівні! Слід зазначити, що потрапити в команду професіоналів через оголошення в газеті або на сайті навряд чи вийде. Цей метод використовується вкрай рідко.

Сам світ моди і є тим майданчиком, де найпростіше знайти роботу, так як саме там всі постійно «стикаються» один з одним і таким чином знайомляться. Починаючому фешн-стилісту простіше сформувати мережу контактів з журналами, шоу-румами, дизайнерами, візажистами і фотографами, відвідуючи модні заходи.

Навіть в Мілані, центрі моди і стилю, основні переговори і пошуки роботи в такому привабливому бізнесі проводяться через друзів і знайомих, які з’являються в період участі в показах, після вечірок, днів преси і зйомок.

Топові професії у кіберспорті

Кіберспорт вже давно перестав бути просто розвагою. Він перетворився на глобальну індустрію, яка дуже швидко розвивається, залучає мільйони професіоналів, фанатів та гравців по всьому світу.

Читати далі
Переваги та недоліки занять із репетитором

Вагаєтесь, чи потрібен вашій дитині репетитор? Дізнайтеся про всі переваги та недоліки індивідуальних занять.

Читати далі
Професії, що підлягають бронюванню від мобілізації в Україні 2024-2025

У 2024 році виникла гостра необхідність позначити професії, які мають підлягати бронюванню та встановити відповідні правила реалізації цього процесу.

Читати далі
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8