Тренд-Вотчер (з англ. trend – «тенденція», watcher – «спостерігач») - це фахівець, який займається вивченням споживчої поведінки та передбачає виникнення в покупців нових потреб.
Іншими словами, справжній тренд-вотчер здатний регулярно «відбирати» і аналізувати потрібну йому інформацію, черпаючи її буквально звідусіль: гуляючи по магазину, слухаючи новини, читаючи публікації ЗМІ або відвідуючи профільні виставки. Крім того, отримані знання тренд-вотчер повинен детально проробити, систематизувати та запропонувати свої рекомендації, оформивши їх у вигляді стратегічного плану.
ОБОВ'ЯЗКИ ТРЕНД-ВОТЧЕРА
- постійний моніторинг інформації, що стосується об'єкта дослідження;
- аналіз і систематизація отриманих даних;
- підготовка рекомендацій з виведення на ринок нових товарів, послуг або програм лояльності;
- розробка інноваційної стратегії продукту, бренду або організації.
ВИМОГИ ДО ТРЕНД-ВОТЧЕРА
- вища освіта за фахом «Маркетинг», «Інноваційний менеджмент» або «Бізнес адміністрування»;
- досвід роботи маркетологом, менеджером, соціологом або PR-фахівцем;
- розмовна англійська мова;
- знання сучасних аналітичних методів та спеціальних програм обробки даних;
- висока комп'ютерна грамотність;
- вміння виявляти головне та перетворювати великі обсяги інформації;
- комунікабельність і активність;
- представницький зовнішній вигляд.
Професія тренд-вотчер є відносно новою для нашої країни, однак вже починає набирати оберти.