Дилер

Дилер

Дилер (у перекладі з англ. deal – «угода») – це вид торгівельного посередника, який здійснює свою діяльність на товарному або фінансовому ринку.

Дилер на товарному ринку – це компанія або приватна особа, які здобувають різну продукцію за мінімальними цінами, а після – реалізують її дрібними партіями – за ринковими. До товарних дилерів можна віднести дистриб'юторські компанії, супермаркети, торговельні підприємства, а також інтернет-магазини.

Дилер на фінансовому ринку – це, як правило, юридична особа, що робить угоди купівлі цінних паперів з метою їхнього наступного перепродажу. Різниця між дилером і брокером полягає в тому, що дилер працює не як посередник, а в більшій мірі, як самостійний продавець. Іншими словами, він сам знаходить і здобуває за вигідною ціною потрібний йому товар, стає його власником, а після продає його за більш високу вартість. У цьому випадку грошова винагорода дилера залежить тільки від ефективності його роботи. Він одержує не % від продажу, а грошові кошти, сума яких дорівнює доданої вартості проданих цінних паперів.

ОБОВ'ЯЗКИ ДИЛЕРА

  • відстеження потенційно вигідних пропозицій;
  • покупка товарів або цінних паперів з метою подальшого перепродажу;
  • консультування клієнтів фондового ринку;
  • пошук покупців;
  • одержання прибутку від здійснення операцій купівлі/продажу.

Звичайно ж, для успішної роботи в професії дилера дуже важливі високі аналітичні здібності, навички планування та прогнозування, вміння налагоджувати контакти та правильно презентувати товари. Більшістю цих якостей можна оволодіти та стати дилером на професійному рівні, здобувши економічну або фінансову освіту. 

Як здобути економічну освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!

Рекомендовані навчальні заклади
Останні новини
Інженер-конструктор з виробів із нержавіючої сталі

Інженер-конструктор з виробів із металу та нержавійки – це престижна та високооплачувана професія, яка дозволяє реалізовувати унікальні проєкти. 

Читати далі
Огляд професії Email-маркетолога - чим займається, що потрібно знати?

У світі цифрового маркетингу email залишається одним із найефективніших каналів комунікації, що дає високу конверсію при відносно низьких витратах.

Читати далі
Метавсесвіт: затребувані професії майбутнього

Метавсесвіт – це глобальний віртуальний простір, що поєднує віртуальну реальність (VR), доповнену реальність (AR), блокчейн, штучний інтелект (AI) та цифрові активи (NFT, криптовалюти). 

Читати далі