PR - менеджер (PR - спеціаліст)

PR - менеджер (PR - спеціаліст)

PR - менеджер - це фахівець із піару, у професійні обов'язки якого входить проведення ряду заходів та робіт для формування позитивного іміджу Компанії.

PR (Public Relations) переводиться з англійської як «зв'язки із громадськістю». У цьому випадку PR-менеджерові потрібно «зв'язати» Компанію із цільовою аудиторією. І зробити це потрібно так, щоб Компанія мала максимально позитивний образ в очах людей.

Обов'язки PR-менеджера досить широкі та всі вони мають високий рівень відповідальності:

  • SWOT аналіз (виявлення сильних і слабких сторін компанії);
  • розробка та реалізація Pr-стратегії компанії;
  • підготовка та розміщення прес-релізів, пост-релізів, Pr-статей, коментарів та інших матеріалів у ЗМІ;
  • моніторинг публікацій у ЗМІ та суспільної думки в соціальних мережах;
  • ведення звітності про роботу зі ЗМІ;
  • підготовка доповідей для спікерів компанії;
  • організація та проведення презентацій, прес-конференцій, фотосесій, благодійних акцій;
  • адміністрування інтернет-сайту та груп компанії в соціальних мережах;
  • проведення соціологічних опитувань цільових аудиторій, аналіз отриманих результатів;
  • участь у розробці та контроль виготовлення поліграфічної і сувенірної продукції компанії;
  • планування Pr-бюджету;
  • аналіз та оцінка ефективності проведених Pr-кампаній та заходів.

Професія PR-менеджера досить популярна на вітчизняному ринку праці, гарні фахівці затребувані у великих компаніях, Pr- та рекламних агенціях.

Для того щоб стати PR-менеджером та побудувати успішну кар'єру, необхідно мати вищу освіту, наприклад, за спеціальністю «Реклама та зв'язки із громадськістю», а також мати невід'ємні якості лідера: впевненість в собі, ініціативність, вміння організувати команду, аналітичний склад розуму, комунікабельність, стресостійкість. Знання англійської мови є обов'язковим практично для всіх вакансій PR-менеджера.

Як здобути вищу освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!

Рекомендовані навчальні заклади
Останні новини
Огляд професії Email-маркетолога - чим займається, що потрібно знати?

У світі цифрового маркетингу email залишається одним із найефективніших каналів комунікації, що дає високу конверсію при відносно низьких витратах.

Читати далі
Метавсесвіт: затребувані професії майбутнього

Метавсесвіт – це глобальний віртуальний простір, що поєднує віртуальну реальність (VR), доповнену реальність (AR), блокчейн, штучний інтелект (AI) та цифрові активи (NFT, криптовалюти). 

Читати далі
Топові професії у кіберспорті

Кіберспорт вже давно перестав бути просто розвагою. Він перетворився на глобальну індустрію, яка дуже швидко розвивається, залучає мільйони професіоналів, фанатів та гравців по всьому світу.

Читати далі