Провізор

Провізор

Провізор - це професіонал в області виготовлення, зберігання і продажу лікарських засобів.

Як правило, такі фахівці можуть працювати директорами або продавцями аптек, технологами на підприємствах, ученими в науково-дослідних інститутах і т.д. До того ж, на відміну від фармацевтів, провізори можуть здійснювати ще й управлінську, адміністративну або дослідницьку діяльність.

Обов'язки провізора

  • приготування лікарських засобів;
  • продаж лікувальних препаратів;
  • контроль їхньої закупівлі, прийому та умов зберігання;
  • організація роботи аптеки;
  • керування фармацевтами та іншим персоналом;
  • розробка нових видів лікувальних складів;
  • їхнє випробування, ліцензування та сертифікація.

Сфери зайнятості провізора: аптеки ы фітомагазини, фармацевтичні підприємства (заводи, фабрики, фірми), профільні торгівельні або дистриб'юторські організації, лабораторії, вищі навчальні заклади.

Вимоги до провізора

  • вища профільна освіта;
  • додаткова спеціальна підготовка;
  • відмінні знання хімії, фізики, біології, біотехнології і т.д.;
  • розмовна англійська мова і письмова латинська;
  • уважність і акуратність;
  • активність;
  • розвинені організаторські здібності.

Сьогодні професійні провізори є одними з найбільш затребуваних на ринку праці фахівців. Їх запрошують на роботу аптечні мережі, фармацевтичні фабрики, косметичні фабрики і фіто підприємства.

Для того щоб стати провізором, необхідно здобути вищу медичну освіту за спеціальністю "Фармація".

Як здобути вищу медичну освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!

Рекомендовані навчальні заклади
Останні новини
Не знаєшь, ким бути?

У цій статті ми поділимось корисними порадами, які допоможуть тобі знайти відповідь на питання «Ким бути».

Читати далі
Інженер-конструктор з виробів із нержавіючої сталі

Інженер-конструктор з виробів із металу та нержавійки – це престижна та високооплачувана професія, яка дозволяє реалізовувати унікальні проєкти. 

Читати далі
Огляд професії Email-маркетолога - чим займається, що потрібно знати?

У світі цифрового маркетингу email залишається одним із найефективніших каналів комунікації, що дає високу конверсію при відносно низьких витратах.

Читати далі