Маркетолог (у перекладі з англ. market – «ринок») – це фахівець, що займається вивченням попиту, розробкою нових товарів, їхнім збутом, просуванням та рекламою. Це співробітник, робота якого часто лежить в основі успішного виходу на ринок торговельних марок, а також у поліпшенні репутації брендів, організацій або певних людей.
Сьогодні практично будь-яка компанія, що реалізує товари або послуги, має у своєму штаті маркетолога. Це й не дивно, адже в «боротьбі за покупця» без знань і вмінь такого фахівця вже просто не обійтися.
ОБОВ'ЯЗКИ МАРКЕТОЛОГА
- аналіз продажів і аудит у торгівельних точках;
- підготовка звітів і презентацій;
- бізнес-планування;
- написання статей, прес релізів, робота зі ЗМІ;
- участь у профільних виставках і конференціях;
- просування товарів з мережі Internet;
- керування лояльністю клієнтів і покупців.
Безумовно, професія маркетолога не тільки цікава, але й відповідальна. Адже, найчастіше, від її ефективності може залежати прибутковість цілої організації. Напевно тому, до представників цієї професії роботодавці висувають цілий ряд вимог, таких, як: вища профільна освіта, знання англійської мови, розвинені аналітичні і творчі здібності, висока ерудиція, активність, презентабельний зовнішній вигляд, діловитість і комунікабельність.
Для того щоб стати маркетологом на професійному рівні, необхідно здобути вищу спеціальну освіту.
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВСТУПУ*
Сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання з предметів:
- українська мова та література
- математика
- іноземна мова або історія України
Спеціальність: "Маркетинг".
* Інформація для вступу в різних ВНЗ може відрізнятися.
Як здобути вищу освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!