Скільки не наводь порядок в домі, а через пару днів - знову бардак. Можна і далі щодня витрачати купу часу на пошук необхідних речей і кожні вихідні присвячувати прибиранню, а можна скористатися послугами організатора простору.
Робота організатора простору не полягає в прибиранні квартири або будинку як такої. Це обов'язки прибиральниці або домробітниці. Основний принцип роботи фахівця полягає в тому, щоб організувати життєвий простір клієнта так, щоб йому було комфортно завжди. Даний фахівець розробляє грамотну і зручну систему організації простору і зберігання речей індивідуально для кожного клієнта, і в подальшому навчає підтримувати цю систему безпосередньо самих клієнтів та їхній домашній персонал.
Вся фішка полягає в тому, що після створення ефективної системи зберігання та її впровадження, порядок в домі практично не порушується і легко підтримується всіма членами родини, не витрачаючи великої кількості часу.
ХТО ЖЕ ТАКИЙ ОРГАНІЗАТОР ПРОСТОРУ
Організатор простору – це експерт зі створення грамотної і зручної системи наведення порядку та зберігання речей, яка робить життя комфортнішим і простішим.
Організація простору – порівняно новий вид діяльності в нашій країні. Хоча в більшості західних країн такий вид послуг існує досить давно і знайшов таку популярність, що в 1980 році була заснована перша Національна Асоціація професійних організаторів простору NAPO / США.
Значний внесок у розвиток даного напрямку внесла система по наведенню порядку за назвою flylady або реактивні господарки, яка була розроблена американкою Марлой Сіллі в 1999 році. Ця система була створена з метою допомогти вести домашнє господарство максимально ефективно.
Натхненником більшості фахівців є японка Марі Кондо, яка розробила авторські принципи організації простору, що увійшли в її книгу-бестселер «Магічне прибирання. Японське мистецтво наведення порядку вдома і в житті». Автор вважає, що прибирання приводить думки в порядок і здатне заспокоювати. Крім того, Марі робить акцент на тому, що обов'язково потрібно позбавлятися непотрібних речей.
ЯК ПРАЦЮЄ ОРГАНІЗАТОР ПРОСТОРУ
- знайомиться із клієнтом (особисто або онлайн);
- визначає основні проблемні зони об'єкта по фото та опису клієнта;
- складає план організації (підбирає ідеї, приклади фото), які потім узгоджує із клієнтом;
- при необхідності, купляє товари для дому і аксесуари для зберігання речей, обов'язково погоджуючи покупки із клієнтом;
- виїжджає додому до клієнта і здійснює безпосередньо дії по організації домашнього простору, які були заплановані заздалегідь;
- консультує і надає рекомендації щодо збереження порядку в організованій зоні.
У послуги професійного організатора простору може входити як організація порядку в всьому будинку або квартирі, так і в окремих зонах: кухні, гардеробі, коморі і т.д. Крім того, деякі представники даної професії надають ряд додаткових послуг, наприклад, таких як: допомога при переїзді, продажу житла і навіть при розлученні.
Крім безпосередньо організації простору клієнтів, кваліфікований фахівець може давати онлайн-консультації, проводити навчальні тренінги і майстер-класи, а також вести свій блог.
ЯК СТАТИ ОРГАНІЗАТОРОМ ПРОСТОРУ
Людина, яка планує займатися організацією простору повинна володіти набором необхідних знань і вмінь, які можна здобути в рамках онлайн курсів і тренінгів. Навчальних закладів, які готують професіоналів цього напрямку, в нашій країні поки немає.
Що стосується особистих якостей, то тут майбутній організатор простору повинен, безумовно, мати творчу жилку, бути креативним, порядним, акуратним, комунікабельним, здатним швидко викликати прихильність до себе людей.
Як здобути вищу освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!