Ресторанний критик - це людина, яка добре розбирається в кулінарії і стандартах ресторанного бізнесу, яка пише статті-відгуки, описуючи свої особисті враження від відвідування того або іншого закладу громадського харчування.
Ресторанний критик докладно «розбирає» заклад на плюси і мінуси. Ця інформація може бути корисна для людей, які полюбляють ходити в ресторани та часто це роблять. На підставі відгуку ресторанного критика людина може вирішити, йти йому в той або інший ресторан чи ні.
Оцінка ресторанного критика складається з декількох складових. Це, в першу чергу, асортименти запропонованих блюд і алкогольних напоїв, цінова політика та кухня в цілому. Крім того, велика увага у відгуках приділяється загальній атмосфері в закладі. Тут можна написати про інтер'єр, музику, освітлення. І, звичайно ж, не можна залишити без уваги критиків рівень професіоналізму обслуговуючого персоналу.
Початківець-критик ресторанів повинен володіти рядом якостей, знань і вмінь, для того щоб домогтися успіху в професії та поваги з боку читачів і навіть рестораторів. Адже справедлива критика – це не привід скандалити, це можливість виправити помилки і зробити свій заклад краще.
Глибокі теоретичні і практичні знання у світовій кухні та у ресторанному бізнесі, завжди не упереджене відношення до того ресторану, в якому належить провести «інспекцію», вміння красиво і грамотно викладати свої думки, непідкупність і чесність – це складові успіху в професії ресторанного критика.
Щоб стати ресторанним критиком, бажане мати вищу освіту в області журналістики або ресторанної справи.
Як здобути вищу освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!