ПРОФЕСІЇ СФЕРИ ПОСЛУГ: ПЕРСПЕКТИВИ ВИБОРУ
Працівники обслуговуючого персоналу – одна з найбільш затребуваних категорій співробітників не тільки в Україні, але й в усьому світі. Сьогодні до представників цих професій прийнято відносити людей, які працюють у сфері розваг, займаються приватним розшуком, вихованням дітей, прибиранням будинків і громадських установ, доглядом за зеленими насадженнями і т.д.
Очевидно, що всі такі різні професії поєднує одна загальна мета – зробити життя людей простіше і приємніше. Тому фахівці, зайняті в сфері послуг, крім високої кваліфікації і освіченості, повинні бути також комунікабельні, активні та доброзичливі. Адже часто, успішність у даній сфері залежить від кількості задоволених клієнтів, які подібно до «сарафанного радіо», передають один одному інформацію про кваліфікацію певного фахівця. Розуміючи це, сучасні працівники обслуговуючого персоналу регулярно відточують свої навички, а також вчаться зачаровувати і викликати прихільність до себе клієнтів.
Переваги роботи в сфері послуг:
- відносно вільний графік роботи;
- можливість працювати найманим співробітником або «на себе», відкривши ПП;
- завжди «живі гроші» (отримання «чайових» і оплата послуг від клієнтів);
- затребуваність професії не тільки в Україні, але і за кордоном.
Ризики професій:
- робота «на ногах»;
- відсутності права на помилку.
Фахівці сфери послуг у більшості випадків не мають вищої освіти, а для виконання своїх обов'язків їм буває достатньо закінчити спеціальні курси. Витративши відносно невеликий період часу на навчання, працівники сфери послуг практично відразу починають заробляти гроші, причому, можна сказати, досить чималі гроші.
УВАГА! Інформація на сайті в розділі «Професії за напрямками», що стосується вступу у ВНЗ, є узагальненою і носить ознайомлювальний характер. Обов'язково уточнюйте деталі безпосередньо в приймальних комісіях.