Сторітеллер (Storyteller)

Сторітеллер (Storyteller)

Ви творча та креативна особистість, що володіє аналітичними здібностями? Ви не позбавлені літературного таланту, любите різні розповіді та історії? Тоді вам ідеально підійде професія сторітеллер. Це новий сучасний напрямок, що дозволяє реалізувати творчий потенціал і отримувати при цьому хороший дохід. Дана професія тільки набуває популярності в нашій країні, але вона досить перспективна, багатогранна і цікава.

ЩО ТАКЕ СТОРІТЕЛЛІНГ

Термін походить від англійського «storytelling», що в перекладі означає «розповідання історій». Це ефективний прийом, який за допомогою історій і розповідей доносить потрібну інформацію і заклик аудиторії (потенційних клієнтів або покупцям).

Застосовується сторітеллінг в маркетингу, туризмі, галузі продажів і реклами, журналістиці, діджитал, кіноіндустрії та в інших сферах.

Його основне призначення - розважати, продавати, ділитися досвідом і навчати. За допомогою цікавої подачі сторітеллінг привертає увагу клієнтів до бренду, компанії, продукту.

Історія сторітеллінгу

Вперше даний прийом в бізнесі був використаний в 1895 році американською компанією Deer & Mansur, яка опублікувала в журналі історію про новинки для робіт в сільськогосподарській галузі. На сьогодні дана стаття вважається першим успішним прикладом сторітеллінга. Але засновником, який вперше використав термін «storytelling», став Девід Армстронг. Вперше цей термін прозвучав у його книзі «Управління за допомогою оповіді».

Особливості професії сторітеллер

Сторітеллер - це професійний оповідач тематичних маркетингових історій. Він володіє знаннями не тільки в сфері маркетингу, а також вміє аналізувати і добре володіє літературними прийомами.

Сторітеллер детально вивчає та аналізує ситуацію, розробляє концепцію, після чого створює унікальну і красиву історію на основі реальних фактів з елементами вигадки і креативу. Така історія лягає в стратегію просування бренду, компанії, особистості або продукту.

Обов'язки сторітеллера - створення маркетингових історій і розповідей, які вирішують такі завдання:

  • запам'ятовується знайомство з бізнесом, брендом і компанією при виході на ринок;
  • маркетингове просування бренду, продуктів або послуг;
  • створення в колективі здорового мікроклімату для продуктивної роботи;
  • підвищення результативності навчальних програм, зацікавленість і мотивація учнів;
  • ефектна подача товарів і послуг, які досить повсякденні;
  • підвищення репутації особистостей, організацій, компаній та іншого;
  • виведення на ринок і представлення нових продуктів, послуг, навчальних програм та іншого.

Спеціаліст сторітеллер повинен володіти гарною фантазією, правильним і чітким стилем, аналітичними даними і вмінням адаптуватися під потреби цільової аудиторії того чи іншого замовника. Не завадить гарне почуття гумору, розвинена інтуїція і почуття прекрасного, а також неспішність, прагматичність і наполегливість.

Як стати сторітеллером

Мистецтву розповідання маркетингових історій поки не навчають у ВНЗ. Але дану майстерність може освоїти кожен бажаючий, якому близькі літературна творчість, філологія, копірайтинг, маркетинг, аналітика, лінгвістика або інші схожі напрямки. Якщо людина ще володіє іноземними мовами, в сторітеллінгу йому відкриються ще більші можливості і перспективи.

Крім того, сьогодні на ринку освітніх послуг почали з'являтися школи і курси сторітеллінгу. Навчання сторітеллінгу пропонують пройти як стаціонарно, так і дистанційно.

Як здобути вищу гуманітарну освіту в Чехії БЕЗКОШТОВНО?!

Рекомендовані навчальні заклади
Останні новини
MUST HAVE НАВИЧКИ МАЙБУТНЬОГО ПРОФЕСІОНАЛА

Ринок праці в наш час - живий організм, що постійно змінюється і підлаштовується під потреби швидкоплинного часу.

Читати далі
МЕДИЧНІ ПРОФЕСІЇ МАЙБУТНЬОГО

Сьогодні біотехнології та медицина розвиваються як ніколи стрімко і мають велику потребу в професіоналах, про існування спеціалізацій яких ми з вами раніше навіть не здогадувалися. 

Читати далі